• 21
    LIP 2023

  • Kategoria:Miasto

    Usterki instalacji solarnych i fotowoltaicznych w okresie letnim

W związku z ostatnimi burzami oraz odnotowaniem przez Gminę Siewierz zwiększenia ilości zgłoszeń dotyczących usterek instalacji, prosimy mieszkańców o regularne sprawdzanie instalacji OZE zwłaszcza pod kątem:

    - komunikatów informujących o awariach wyświetlających się na ekranie instalacji (m.in. uszkodzenia czujników),

    - sprawdzenia bezpieczników zamontowanych w skrzynce w pobliżu falownika.

Zabezpieczenia instalacji mogą powodować „wybijanie” bezpieczników w momencie skoków napięcia. Wyłączona instalacja to utrata produkcji energii dla Państwa.

W razie wystąpienia jakiejkolwiek usterki instalacji prosimy o zgłoszenie jej do Urzędu Miasta i Gminy Siewierz do Wydziału Rozwoju Inwestycji Funduszy i Zamówień Publicznych na adres mailowy inwestycje@siewierz.pl lub telefonicznie pod numerem 32 64 99 471.

W zgłoszeniu prosimy o podanie imienia i nazwiska osoby zgłaszającej usterkę, adres, na którym zamontowana jest instalacja, numer telefonu oraz okoliczności wystąpienia usterki, opis usterki.

W razie zgłaszania usterki kolektorów słonecznych prosimy również o podanie informacji czy montaż został przeprowadzony podczas pierwszej edycji projektu (2017 rok) czy w roku 2022.