25
KWI 2025
Stan jakości powietrza w Gminie Siewierz
-
Kategoria:
-
Miasto
15
LUT 2023
Zapraszamy mieszkańców Gminy Siewierz do składania wniosków na instalacje odnawialnych źródeł energii.
Nabór zgłoszeń prowadzony jest w celu zgromadzenia danych o zapotrzebowaniu na instalacje OZE w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Siewierz, niezbędnych do przygotowania dokumentacji w zakresie pozyskania zewnętrznego dofinansowania na realizację projektu.
Dokumenty zgłoszeniowe należy składać w terminie: od 20 lutego 2023 r. od godz. 7:30 do 28 lutego 2023 r. do godz. 17:00 w Punkcie obsługi interesanta w godzinach pracy Urzędu.
Komplet dokumentów zgłoszeniowych należy składać osobiście w wersji papierowej (oryginalnie podpisanej) w Punkcie obsługi interesanta znajdującym się na parterze Urzędu Miasta i Gminy Siewierz w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach urzędowania, tj.:
Dokumenty zgłoszeniowe złożone w inny sposób i w innym miejscu nie będą rozpatrywane.
Na podstawie złożonych deklaracji zostanie utworzona wstępna lista uczestników projektu. O kolejności na liście decydować będzie kolejność składania deklaracji wg dnia i godziny wpływu.
Szczegółowe zasady naboru określa zamieszczony poniżej Regulamin naboru uczestników projektu „Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii na potrzeby budynków mieszkalnych w Gminie Siewierz” wraz z kompletem dokumentów zgłoszeniowych: deklaracją uczestnictwa w projekcie, ankietą doboru instalacji OZE, umową użyczenia.
Wnioski, które zostały złożone w ramach wcześniejszych naborów nie będą brane pod uwagę.
Dokumenty zgłoszeniowe będą przyjmowane w zakresie następujących instalacji odnawialnych źródeł energii:
W przypadku zaznaczenia w deklaracji instalacji fotowoltaicznej – należy załączyć kserokopie faktur (od stycznia do grudnia 2022 roku) lub roczne rozliczenie zużycia energii elektrycznej za rok 2022, a jeśli nie ma to za rok 2021.
W sytuacji, gdy na 1 nieruchomości wybudowane są 2 budynki i mają ten sam adres należy złożyć dokumenty zgłoszeniowe oddzielnie dla każdego budynku wraz z ich oznaczeniem np. budynek 1, budynek 2.
W przypadku współwłasności (współużytkowania wieczystego) nieruchomości dokumenty zgłoszeniowe muszą być podpisane przez wszystkich współwłaścicieli/współużytkowników wieczystych.
Warunkiem realizacji zadania będzie pozyskanie dofinansowania ze środków zewnętrznych.
Informacje o projekcie można uzyskać pod numerem telefonu 32 64 99 469 oraz 32 64 99 473 – Wydział Rozwoju, Inwestycji, Funduszy i Zamówień Publicznych tut. Urzędu.
25
KWI 2025
Kategoria:
Miasto
25
KWI 2025
Kategoria:
Miasto
25
KWI 2025
Kategoria:
Ogłoszenia UTW